lördag 13 september 2008

två till magdas

Här kommer två till LO's till magdas scrapfeber. Har inte haft så här rolig scrapbooking på jättelänge! Det här var verkligen kul! Tur att jag just hade handlat rätt mycket innan. Nu är det bara lite alfabet som behövs fyllas på. Hur gör andra? Lägger alla lika mycket pengar som jag på alfabet? Eller hur gör ni? Känns som att det alltid kan behövas mer. Och mer...

Den första är till en färgutmaning. Man skulle använda rosa, brunt och vanilj. Dessa färger blir ofta ganska puttenuttiga, men här blev det lite mer fart. är riktigt nöjd.


Den här är till liftutmaningen. Jag liftade blommorna. Det andra är helt annorlunda. Är nöjd med den här också. Det är kul när man är mitt i det och tänker att det här kommer aldrig bli bra och så jobbar man och jobbar och märker att "shit, det här blev ju jättebra!" Tycker att det alltid är helt kaotiskt tills sista biten är på plats.

3 kommentarer:

Eleonor sa...

Frukost-LOn är verkligen SÅ läcker!

Har kikat lite här inne och sett många andra snygga grejer.

Sofias blogg sa...

herre gud vad skapar, sitter ikväll och scrappar, har oxå lyckats få ihop några till magdas, synd att du inte är här då kunder vi scrappt ihop....:-( Miss U!! Supersnyggt har du gjort, frukostLO blev min favvo!!

Anonym sa...

Massor av läckra layouter du gjort! Gillar de virkade dukarna!
//Karin