tisdag 2 september 2008

slutkörd

Idag har jag äntligen blivit klar med tentan som jag hade. Känns som en stor sten lagts från mitt bröst. Fast en liten sten är kvar tills jag vet att den är ok. Har i och för sig aldrig behövt göra om en tenta om jag lämnat in...

Jag hade som regel att jag inte fick scrappa tills jag blev klar. Så efter att jag skrivit ut arbetet så satte jag genast igång med Grodans tävling! Det är en dubbel-LO där ena sidan ska ha minst fem bilder. Har gjort ena sidan, den med en massa bilder. Men jag måste framkalla bilder innan jag kan göra den andra. När jag är helt klart lägger jag upp den här.

Men lite annat gott kan jag ju visa redan nu. Den LO'en blev jag inte så nöjd med alls. Men så är det ju ibland...Synd bara för att jag gillade verkligen korten.
Den här är på världens goaste lilla Stella. Blev riktigt nöjd med resultatet, den känns balanserad och bra.
Den här är på min lillasyster i "vår" sjö i Göteborg. Tror hon är 12 eller nåt. Är riktigt nöjd ned både bilden och Lo'n.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan. Så dig på Grodans Forum. Kul om du vill vara med att tävla...
Så kreativ du är, gillar dina Lo.
Kram Lene