måndag 1 september 2008

lite till...

Lägger upp några fler Lo's jag gjort under sommaren. Lika bra att passa på innan skolan börjar... Börjar på onsdag kl ett så det känns rätt lugnt. Men jag längtar ändå lite tills det är dags så man äntligen kan få sin lilla lilla slant som studiemedlet är. Hoppas verkligen att den här kursen blir intressant. Tycker att hela utbildningen är så ojämn. Vissa kurser är riktigt bra medans andra är sjukt dåliga.

Den här LO'n gjorde jag hemma hos min kära vän ( http://sofia85sblogg.blogspot.com/ ) när vi hade en riktig scrapkväll och till och med natt! Blev riktigt nöjd med resultatet. Det var helt fantastiskt bra att scrappa tillsammans. Man fick sån inspiration. Sen är det ju inte fu skam att hon är en stjärna på att scrappa! Bilderna föreställer mig och n i gamla stan i stockholm nu i sommar.


Den här är på mig och en liten kinesisk nakenhund som heter Cindy, en riktig godbit är hon! Gjorde den vid samma tillfälle som den andra.

1 kommentar:

Sofias blogg sa...

Hej min vän!!! Nu hittade jag dig allt, så fint du har lagt ut här i bloggen fast det e klart hade inte väntat mig något annat... nu måste du komma hem så vi kan scrappa ihop snart igen.... *miss U* själv har min dator pajat så nu är det första kvällen med en nya, alla favoriter borta, kommar ta en evighet att hitta alla igen... har även börjat skolan, läser ju 200% nu så oddsen för att jag ska ha ett liv på tio veckor är minimala, kommer inte kunna scrappa något.. jaja får ta den här kväller till att fixa nya datorn...:-) lägg upp lite mer så jag får se mer...:-)