söndag 14 september 2008

kalas

Här kommer en scraplift till magdas där jag typ kopierade på fri hand lejonet (det tog lååång tid eftersom det är urklippt i olika papper). Den är lite rörig och jag ångrar lite att jag satte dit musse pigg, den passar inte direkt in. Men han hade ju partyhatt och ballong =) Femman har jag också gjort på fri hand vilket jag blev riktigt impad av mig själv! =) Ska kommentera det svarta över halva bilden också. Det är en dubbelexponering tyvärr, så min kära vän (som också fyllde år) syns knappt. Men tråkigt nog är det det enda kortet från min femårsdag, så det vill jag såklart bevara.

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Helt imponerad av det lejonet! Jag trodde du hade klippt det ut av annonsen :)

Emma sa...

Så himla cool layout, jag blev verkligen imponerad av lejonet, trodde också att du hade tagit det från annonsen typ :) Kul att du hakade på min utmaning, hoppas du haft en skön pysselhelg :)