söndag 21 september 2008

till handstämplat

Den här LO'n gjorde jag till handstämplats scraplifttävling igår eftermiddag. Den var riktigt kul att göra. Svårast var att komma på rubriken. Kortet är på mig, min syster och vår vän, som är som en extra syster. Speciellt för min lillasyster. Så det fick blir med liten text "mer eller mindre som riktiga" och med stor text "systrar". Fågeln har jag ritad på fri hand från ett gammalt papper som jag hade liggande. Den finns med på 5-årskalas-LO'n som jag visat tidigare. Ett riktigt favoritpapper!! Det var ett av de första scrappapprerna som jag köpte och har ingen aning om vilket fabrikat. Måste köpa fler papper, fattar inte att man gör åt på allting så himla snabbt. Det är verkligen en dyr hobby man har skaffat sig... =) Men det är ändå SÅ värt det i slutändan!

Inga kommentarer: