måndag 8 september 2008

nya LO's!!

Här kommer två Lo's på mig när jag var runt fem år. Jag älskar kort på mig när jag var i den åldern. Det känns som att den lilla femåringen är kvar i mig precis som jag var då. Därför heter den första " mitt sanna jag". (Dåligt kort, är så trött på min kamera. ska försöka skrapa ihop till en ny så snart som möjligt.)


Den här är tagen på mitt fantastiska dagis. Den är gjord till Stellas sommartävling; utmaingen. Man skulle använda metalldek. blommor, tre mönstrade papper och man fick inte använda band eller chipboard, bakgrunden fick inte vara enfärgad. (Om jag minns rätt)

1 kommentar:

Mirabyll sa...

Hej! Va fint du gör! Man blir glad av att titta på dina LO's!Tack för kommentaren i min blogg, du är alltid välkommen förbi och hämta inspiration och filer =)