onsdag 3 september 2008

första skoldagen avklarad

Japp så gick man t3. Det var riktigt kul att träffa alla igen och alla var så glada att återförenas. Synd bara att det antagligen bara blir den här terminen ut, sen börjar sidoämnen och vi skills åt igen. Gud vad lärarutbildeningen är dålig på klassgemenskap. Vi flyttas runt i olika klasser hela tiden. Ska verkligen försöka ta tillvara på den här terminen så man kan fortsätta att hålla kontakten med alla även om vi läser skillt sedan. Vem vet, kanske vi blir kollegor i framtiden, Hur underbart hade inte det vart?!

Köppte Scrapbooking m.m-tidningen idag för första gången. Lite väl mycket halloween för min del men en hel del bra inspirationsLo's fanns det och det är så skönt att ha LO's i handen och slippa kolla på skärmen. Älskar min dator, men ibland är det så tröttande att sitta med den.

Den här LO'en gjorde jag till Stellas sommartävling - skissen. http://www.blogger.com/www.stellas.se/forum . Det är kort som är tagna för några år sen på min födelsedag. Jag gillar färgerna - rosa och vitt tillsammans och spets! Hjärtat har jag klippt ut från ett designark och satt brunt papper bakom. Bangrunden är egentligeb vit, men med min gamla dåliga kamera var det svårt att få fram det.
När jag ändå är inne på vänner hoppas jag att det är okej för denna fantastiska vän att jag lägger upp den här LO'n:

Inga kommentarer: