torsdag 10 september 2009

Massa nytt

Yes, idag får det bli en stor pott med nya alster. Jag verkligen scrappat mycket under sommaren och det blir en hel del nu också.

Ska påminna också om min bloggutmaning =) som ni hittar några inlägg ner.
Här har ni en tjej som älskar bubblor!! Lo'n är gjord efter en skiss till allt om scrap.


Den här nyårsafton körde vi ett tjejgäng med finmiddag. Mysigt! Och lyxigt! Vi hade fördrink med tapas, förrätt, huvudrätt och efterrätt. Blev riktigt nöjd med lo'n där jag ville förmedla en lyxig känsla. Den är gjord till en recept-tävling som northen light scrappers höll i.

Sommaren då jag skulle fylla 10 år åkte jag på mitt livs första riktiga scoutläger. Och jag fastnade kan jag säga! Scoutlägrena var något av det absolut roligaste på hela sommaren!

Avslutningsvis för detta inlägg blir en lo om denna skönhet! Världens bästa katt är hon, på många sätt! Hoppas att ni har det bra därute i det vackra höstvädret och njut v erkligen av solen nu in i det sista, så orkar vi även denna vinter!

1 kommentar:

CillaT sa...

Oj vad många fina alster=)