tisdag 22 september 2009

Bidrag 4 och 5 till bloggpartyt!!

Tillbaks till vardagen efter Rekordträffen! Tänk att det finns så många scrappare! Blev helt facsinerad av allas smart förvaringar och såklart allas alster. Riktigt kul var det och det blir säkert fler träffar efter det här! Förutom rekordträffen var helgen hel knasigt stressig! Jag skulle tydligen hinna med allt just den här helgen. Håkan på liseberg, medd efterfest på båten, Alingsås med shopping, rekordträffen occh plugg. Hoppas att det är lite lugnt nu ett tag framöver. Hade en helt underbar kväll igår med mys. =) Bra start på veckan!

Först ut är en Lo gjord till Malwas utmaning som var en bingobricka. Jag som ääälskar scrapbingo tyckte att det här var toppen!! Jag valde raden L4 med overlay,band, häftklamrar och metalldeko.
Måste ge Malwa ett extra tack för hon fick mig att verkligen älska overlays! =)

Nästa Lo är till Lilos utmaning. Man skulle välja fem av hennes scrappiga favoriter. Jag valde mönstrat papper, lager på lager, häftklamrar, tags och färg.
Tack Lilo för en inspirerande utmaning!

1 kommentar:

Lilo sa...

Gillar massor! Vad härliga saker du har med och val av färger och papper!!! Jättefin! TACK för att du antog min utmaning.