måndag 11 maj 2009

bidrag till allt om scrap's cc

Det blir många inlägg i bloggen när man är hemma =) Har vart ledig idag och i frdags så, långhelg kan man väl säga. Fast det klart helt ledig är man ju inte. Det är ju tänkt att man ska plugga ändå. Så får väl sätta igång snart med matten.

Är så trött nu. Det är den största pollenchocken jag vart med om just nu!! Det är inte så att det kliar i ögonen, men näsan rinner och blöder ochd et värsta av allt; jag är sjuuuukt trött hela tiden!!! Inatt har jag sovit i 10 och en halv timma och känner mig ändå trött!! Dessutom fick jag en allergichock för en vecka sen. Så nu är jag tydligen allergisk mot äppelsyra också. Hela tungan domnade bort i två dagar!

Jag hoppas på lite scrap ikväll. Men här kommer i alla fall mitt första bidrag till allt om scrap's cc. Den är gjord till "skissutmaning med tema". Temat var ssommar och sol.

1 kommentar:

Sanna F sa...

Super fin layout!!! Gillar de härliga färgerna massor!!!