måndag 9 februari 2009

peppar redan inför mässan!

I år ska jag på scrap och stämpelmässan i Göteborg. Och jag längtar redan! Brukar gå på bok och biblioteksmässan och älskar det, men det här kommer vara så mycket roligare! Fast det kommer bli dyrt...känner på mig att det lär bli mycket shopping. Så nu har jag köpstopp på scrapsaker tills dess. Tycker att jag har skött mig riktigt bra hittills. Fast mina gluedots tog slut och det är ju lite basen av lim-kategorin förutom det vanliga limmet. Så det fick jag lov att köpa. Annars kan jag ju inte scrappa alls! Har gjort en del nya som jag inte hunnit fota ännu. Men de kommer upp så småningom. Tills dess blir det lite andra. Här kommer en liten busunge som är fullt upp i att sätta lera i ansiktet =)

Samma unge, fast inte lika busig. Här i studens allvar tittar hon med stora ögon på de större barnen.







Inga kommentarer: