torsdag 10 december 2009

Bidrag till Scrapmoment, dec.

Igår hade jag en riktigt skön scrapkväll. Med en riktigt stor hög med nya framkallade foton från hösten och en en del nya scrapsaker flöt det på som bara den! Jag hann göra två och påbörja en tredje lo. Den ena var den här, mitt bidrag till Scrapmoments decembertävling. Temat på tävlingen var 3. Jag använde mig av 3 foton, 3 typsnitt i titeln, 3 olika blommor, 3 olika papper, 3 rub-ons. hade så kul när jag gjorde den och ska skriva journaling, när orden dyker upp, på den rosa lappen längst upp. Den går att dra upp och jag tänkte skriva lite om vad som är viktigt för mig och vad jag faller pladask för =)

1 kommentar:

Sofias blogg sa...

så fin gumman!:) Längtar efter dig, men nu kommer du hit snart!! Då ska vi scrappa, mysa, gå på stan, dricka vin (eller öl för den som hellre vill det), leka med Stella osv.osv.osv. *kram*