onsdag 29 oktober 2008

ÅHH vad glad jag blir!!

Har vunnit en utlottning hos mysmumlan och är såå glad!! Rolig tävling också var det också! Man skulle berätta något litet tipps. Superbra idé!

Nu till lite tråkigare grejer....
Är fortfarande sjuk! Och så här har min sjukhistoria (sen snart två veckor tillbaka) sett ut:
1. magsjuk (efter nästan en vecka på förskolan) Är hemma och slappnar då av och blir:
2. förkyld, är hemma ännu lite till men går tillbaks till förskolan lite för tidigt så att jag får:
3. bihåleinflammation, går till läkaren och får medecin som kroppen inte klarar av och slår ut hela den naturliga bakteriekulturen i magen och gör att jag blir:
4. fruktansvärda magsmärtor, går till jourläkaren och får rådet att jag absolut inte får fortsätta med medecinen och är tvungen att ta blodprov som jag aldrig klarar av och sätter mig på vätske-diet. Nu, dagen efter mår ok, men är redan såå långt efter med skolan och allt.

Dagar som dessa önskar jag att jag var liten (eller i allafall bodde i gbg) och mamma tog hand om mig. Det är ju så jobbigt att sköta sig själv (och katten som hela tiden vill gå ut) när man knappt kommer ur sängen utan att magen vränger sig.

Inga kommentarer: