söndag 8 maj 2011

Award + färgutmaning

Jag fick en award från MezzaNotte där man skulle skriva åtta nya saker om sig själv och sen ge den till åtta bloggare som man vill veta mer om.













Lite fakta om mig just nu:

-Älskar godis (och allt annat som är sött)

-Har världens coolaste katt - Sigrid

-Kan alla replikerna i tv-serien Vänner

-Är en Harry Potter-nörd

-Älskar rosa (även om det är en lite småtöntig färg) =)

-Ska vid 25 års ålder åka på mitt livs första festival på Knarrholmen

-Mitt favoritmärke inom scrapbooking är Prima

-Älskar att gå på loppis

De scrappare som jag vill veta mer om är:

































Jag har även scrappat ett bidrag till Månadens utmaning. Det var en färgutmaning och jag valde den översta vågräta raden med pastellfärger.

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Tack vännen! VIlken vacker sida du gjort! WOW!!

Unknown sa...

Tack!! Och vilken otroligt vacker layout du gjort här - underbar!

Carina sa...

Hej!
Måste få tacka för din underbara Lo till Månadens Utmaning.Härliga pastellfärger du valde.
Lycka till!