fredag 1 april 2011

1234...5

Jag har gjort ett bidrag till SweScrapbooks fyrklöver tävling. Man skulle tolka en skiss, hålla sig till ett färgschema, samt få med fyra olika fonter och en synlig fyra skulle finnas med. Puh!! Det var mycket pill och en slängd halvfärdig laout senare var jag äntligen klar! Bilden är på mig runt -90 och jag tycker att det är en så vacker bild!

























Jag har vänt på skissen och använt endast ett foto. De fyra olika fonterna är: de blå chipboardsiffrorna, tiny alfa inuti hjärtat, femman i blomsterarrangemanget, de röda bokstäverna med happy skrivet. Sen har jag även handskrivet. Fyran syns bland de andra siffrorna, 1234... Och färgerna hoppas jag syns tydligt =)

2 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

Jättesnyggt har du fått till det!

kram Katja/MezzaNotte

Ulrika aka LillBlomman sa...

vackert foto och härlig tolkning! vad skoj att du ville vara med! Kramar!