fredag 14 januari 2011

halsfluss, slask och januari

Här i malmö är det grått, plusgrader och slask. Ungefär som det brukar vara här nere. Efter alla minusgrader känns det rätt skönt att kunna gå ut och inte frysa. Men jag föredrar snö framför slask any day!

I en vecka har jag legat nerbäddad och väntat ut min förkylning som sedan utvecklade sig till halsfluss. Igår tröttnade jag och träffade lite vänner. I natt fick jag mitt straff, har legat och hostat hela natten. Sjukt segt. Men inget att hänga läpp över för idag är jag glad. För att visa hur glad jag är kan ni lyssna på gamla goa Kenta.


Lite scrap får det blir också såklart. Jag har använt Webster's-papper, prima-blommor och en klassisk bild i det Kolbackska hemmet. Bilden föreställer mig och min kusin, och min morbror som fotar oss. Samtidigt som pappa fotar min morbror. =)

2 kommentarer:

Stephi sa...

men vilken läckerbit till LO!!!!!

Mrs X sa...

Helt underbar LO! Så ljuvlig!!