onsdag 3 november 2010

plugg, plugg och mera plugg

Det känns som att alla är mitt uppe i inlämningar och examinationer just nu. Själv har jag en hemtenta tills på måndag och en dansredovisning imorgon. Blir ju inte så mycket scrappat då. Men ska nog försöka sätta mig lite ikväll. Jag har nämligen köpt en helt egen underbart vacker symaskin!! Jag och en kompis hittade den i garage-loppis och fick den för en hundring! En vacker husqvarna, nästan likadan som min mamma har haft sen hon var i tonåren. Tycker det är så roligt att sy, även om jag inte är så bra på det.

Ikväll ska jag visa en lo om min pappa som en liten gosse. Det är så roligt för jag såg precis likadan ut när jag var liten!

Här har jag gått loss med spray, distress och lite allt möjligt. Något som jag verkligen älskar nu är vimplar! De här är klippta ur ett tyg med gröna brads mellan varje.

Inga kommentarer: