måndag 8 februari 2010

Förkyld =(

Ja, som jag visste, så timade jag in fredagen - första lediga dagen - att bli riktigt förkyld på. Så nu sitter jag här med massa kläder och filtar och en hög med snorpapper, nässpray och halstabletter. Huvudet värker, förjag lyckas alltid med att få bihålsinflamation varje gång jag är förkyld, trots att jag snyter mig så försiktigt jag kan. Lite segt att missa jobb nu också. Men man får göra det bästa av situationen och njuta över att få vara hemma lite utan dåligt samvete. Ska skriva lite arbeten också, så helt sysslolös är jag inte.

Här kommer en av mina absoluta favoriter 2009! Det är en bild på mig som en fotograf har tagit när jag gick på dagis. Jag är 6 år med en stor glugg i munnen =) Älskar pappret som jag har till bakgrunden (kommer inte ihåg vilket märke). Jag har sytt en ram runt halva pappret, något jag har börjat mer och mer med. Tycker att det ger liv åt layouten och man ser hur mycket man arbetetat med den.

Inga kommentarer: